SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.8 número especial 4Propuesta de investigación pedagógica para la elaboración de una estrategia de evaluación al desempeño de la práctica docente en la preparatoria No. 16 de la Universidad Autónoma de GuerreroDiseño y fabricación de prototipos en el proceso de aprendizaje para los talleres de Electricidad y Mecánica en el Centro de Bachillerato Tecnológico industrial y de servicios No. 56, Iguala de la Independencia, Guerrero índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • No hay artículos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Dilemas contemporáneos: educación, política y valores

versión On-line ISSN 2007-7890

Resumen

MARTINEZ DE LA PAZ, Miguel Ángel. The integrating projects in the collegiate teaching practice of the professors of the preparatory schools of Iguala, Guerrero, in accordance with the educational model of the Autonomous University of Guerrero (UAGro). Dilemas contemp. educ. política valores [online]. 2021, vol.8, n.spe4, 00003.  Epub 20-Sep-2021. ISSN 2007-7890.  https://doi.org/10.46377/dilemas.v8i.2749.

The research refers to the impact of the integrative projects based on a strategic planning in the collegiate teaching practice of the teachers of upper secondary education of the preparatory schools of the city of Iguala, Guerrero, belonging to the UAGro. Integrative projects are specified as an object of study and as a field of action their impact on collegiate teaching practice, seen in the training received in the diploma "The educational model in collegiate teaching practice". The way in which the impact of the integrative projects on collegiate teaching practice was measured in the teaching practice of these high schools is explained.

Palabras llave : educational model; collegiate work; integrative projects; work by competencies.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )