SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
 número20La mediación familiar en la recepción televisiva infantil: análisis de los indicadores de mediación preferente y efectivaArte y política: Nuevas experiencias estéticas y producción de subjetividades índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • No hay artículos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Comunicación y sociedad

versión impresa ISSN 0188-252X

Resumen

CRUSAFON, Carmina. The construction of the European audiovisual market: Assessing two decades of public policy. Comun. soc [online]. 2013, n.20, pp.161-189. ISSN 0188-252X.

The EU's support program for the European audiovisual industry (Media) has recently celebrated its 20th anniversary (1991-2011). This article analyzes its evolution towards internationalization. Against the background of media's search for new partners and markets in the Iberoamerican and international landscape; this analysis assesses the program's impact on the European audiovisual space.

Palabras llave : European Union; European Audiovisual Policy; Media program; audiovisual industry.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons