SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.20 número3Reconocimiento afectivo y gamificación aplicados al aprendizaje de Lógica algorítmica y programación índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • No hay artículos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Revista electrónica de investigación educativa

versión On-line ISSN 1607-4041

Resumen

PEINADO CAMACHO, José de Jesús  y  JARAMILLO VIGUERAS, David. Completion Rate at the Center for Research and Technological Innovation. REDIE [online]. 2018, vol.20, n.3, pp.126-134. ISSN 1607-4041.  https://doi.org/10.24320/redie.2018.20.3.1797.

The objective of this study is to present indicators of the completion rate at the Center for Research and Technological Innovation (Mexico). The methodology used was quantitative and a statistical study of students’ and teachers’ completion rates was generated with the aim of establishing a relationship between the two variables. The findings show an improvement in completion rates and reveal areas of opportunity where strategies may be directed to support the selection of applicants.

Palabras llave : Terminal efficiency; postgraduate courses; postgraduates; tutors.

        · resumen en Español     · texto en Español